גיל המעבר הוא ההזדמנות שלך
להרגיש בריאה, חזקה ומלאת חיוניות

מירב גורביץ - קורס תזונה מאזנת
הרזיה בריאה בגיל המעבר ואחריו

הראיון המלא בנושא האינטליגנציה של בלוטת התריס
בסוף העמוד הזה

אם יצא לך לאחרונה לשאול את עצמך:

"למה אני לא מצליחה להוריד את הבטן?"
"למה השינה שלי כל כך גרועה?"
"איפה השארתי את המפתחות / הטלפון / המשקפיים?"
"מה יהיה עם גלי החום האלה??"
"למה כואב לי במפרקים??"

חשוב לי שתדעי:

גיל המעבר הוא לא תאונה –
הוא הזדמנות!
הגוף שלך משתנה ודורש תזונה מותאמת.

מהי תזונה מאזנת?

עבור נשים מעל גיל 35 עם חוסר איזון הורמונלי, תזונה מאזנת היא:
עשירה בשומנים בריאים, חלבונים איכותיים, מינרלים משקמים, ופחמימות נכונות ומועילות,
שמשתלבים בנוסחה פשוטה וגמישה.

בקורס תלמדי להשתמש בה בקלות ביומיום שלך,
בבית, בעבודה, בטיולים, נופש, אירועים, אירוח, חגים ושבתות.
והכל בהתאמה אישית אליך ואל מערכת העיכול שלך.

זו לא עוד דיאטת כאסח - ולכן הפעם את תצליחי!

תזונה חכמה ומאזנת בהתאמה אליך תעזור לך להוריד את הסט פוינט (המידות והמשקל שהגוף מתעקש להישאר בהן).

המטרה של התוכנית היא לשפר את איכות החיים שלך לעשרות השנים הבאות.
ההרזיה שאת הולכת לחוות היא תוצאה טבעית של אורח חיים בריא.
תלמדי לאכול טוב – ארוחות מלאות, מגוונות ומשביעות,
ולהרגיש טוב – מלאת חיים, אנרגטית ומאוזנת.
והכל בליווי אישי שלי, עם התאמה מדויקת לגוף שלך.
כי רק הרזיה בריאה – מחזיקה מעמד לתמיד.

מה כולל הקורס?

מה משתתפות מספרות על התוכנית?

והתוצאות שאת הולכת לחוות תוך 4-6 שבועות…

אז תתחילי לתרגל כבר מחמאות…
משפטים אמיתיים שאמרו לבוגרות התכנית:

"אין מצב שלא עשית בוטוקס"

"וואו, רזית, איך את נראית טוב"

"נראה שאת יותר שרירית, חזקה כזו"

"את נראית רגועה ושמחה יותר"

"איזה כיף לך שאת ישנה עמוק  ורצוף"

"את נראית צעירה ב-7 שנים!"

נשמע טוב מדי? אני יודעת למה…

את כבר יודעת מה זה דיאטות.
אולי ניסית הרבה מהן – בהצלחה כזו או אחרת.
אבל פתאום – מצב חדש.
הבטן, שחשבת שתצליחי להוריד אם תאכלי קצת פחות –
מסרבת לרדת.
וזה לא רק זה –
את נתקלת בפיתויים חדשים:
הוופלים במשרד נראים לך מגרים יותר,
מתחשק לך לנשנש כל היום,
ואת לא מבינה מה קרה לכוח הרצון שלך.
אחרי חג או אירוע את מנסה לחזור לשגרה טובה –
ומגלה שזה יותר קשה ממה שחשבת…
את מרגישה כאילו את לא מכירה את עצמך.

והאמת? 
זה נכון.

הגוף שלך כבר באמת לא מה שהיה פעם.
קוראים לזה "גיל המעבר" וזה מצב הורמונלי,
שיכול להתחיל מגיל 35
וההשפעות שלו נמשכות עוד עשרות שנים.

וזה בדיוק הזמן –
ללמוד את הגוף שלך מחדש.

להבין מה הוא באמת צריך
ולהרגיש שוב – רעננה, חיונית, שמחה,
רזה יותר,
צעירה יותר!

הדרך לכל אלה עוברת דרך תזונה מאזנת לגיל המעבר,
כי הגוף שלך מגיב למה שאת מכניסה אליו.
בקורס תלמדי איך בדיוק משפיע כל רכיב תזונתי על גופך,
מהם השילובים האידיאליים בשבילך
ומה דווקא מזיק לך,
תקבלי מענה על כל השאלות שמציקות לך
ותתחילי להרגיש טוב.
זה אפשרי, זה כאן,

זה בידיים שלך.

וזה כבר לא יקר!

במקום ליווי פרטני אחד על אחד באלפי שקלים עם מירב, את יכולה לבחור בתכנית קבוצתית

עם ליווי אישי בוואטסאפ במשך כל התכנית

בעלות של 1,890 ש"ח 

ויש גם בונוסים:

פתוח למשך שנה בעלות של 790 ש"ח במתנה!

להרשמה לקורס שלחי אלי את הפרטים:

אם יש לך שאלות לגבי הקורס, מלאי את הטופס וניצור איתך קשר

קבלי הצצה לסילבוס המלא של התכנית:

המפגשים מתקיימים בזום בימי שני, בשעות 18:30 – 21:00 (כולל הפסקה)

ליווי אישי ממירב בוואטסאפ

25.7 - 25.8
במשך כל התוכנית אנחנו בקשר
  • את שולחת אלי יומני אכילה ושאלות, ואני מדייקת עבורך את היישום הספציפי שלך, כדי שתדעי מה לעשות ואיך להתקדם הלאה.
  •  

מפגש ראשון

25.7.22
איזון המערכת ההורמונלית הנשית
  • אילו מזונות לבחור? איך ליצור מבנה מרגיע של ארוחה ויום אכילה?
  • דוגמאות ליום אכילה משקם ומאוזן הורמונלית.

מפגש שני

1.8.22
תכל'ס - מה לאכול מתי?!
  • תדעי איך לשלב בתזונה מאזנת הורמונלית את כל סוגי המזון:
  • דגים, בשרים, עוף, ירקות, גבינות, מוצרי חלב, אגוזים, פירות, דגנים, קטניות, קפה, ממתיקים, מים.

מפגש שלישי

8.8.22
גיל המעבר, ותמיכה בבלוטת האדרנל
  • מה יעזור לך להיות חיונית, עם אנרגיה לפעול בעולם במיטבך, גם אחרי גיל 40!
  • מנטליות של הצלחה בניהול אכילה מיטיבה.
  •  

מפגש רביעי

15.8.22
תזונה מותאמת במצבים שונים
  • מה לעשות כשיש:
  • – תת פעילות בלוטת התריס
  • – דומיננטיות של אסטרוגן
  • – תופעות של “גיל המעבר”

מפגש חמישי

22.8.22
שינה יציבה, רצופה ומטעינה
  • נזהה את הפרעת השינה שלך מתוך 11 הדפוסים הנפוצים, וניתן מענה מדויק ופתרון.
  • נלמד לקדם מערכת עיכול חסינה - זיהוי וטיפול לאיזון תת חומציות בקיבה ומעי דליף.

חדש! שני מפגשי שאלות ותשובות

יום ד' 3.8, יום ד' 14.8
בשעות 19:00-20:30
  • זמן לכל השאלות והדיוקים,כדי שתצאי לדרך החדשה עם כל התמיכה שאת צריכה 🙂
  •  

ויש גם אחריות:

עד ההפסקה באמצע המפגש הראשון
את יכולה לבטל ולקבל החזר מלא
חשוב לי שתרגישי בנוח!

בקורס תזונה מאזנת
תתחילי להרגיש טוב!

תכירי את הגוף שלך

איזה השפעות הורמונליות משמינות יש עלייך?
ואיך לשקם את המטבוליזם שלך לבריאות מעולה.

תתחילי לישון שינה רצופה

השינה שלך תעמיק, תקומי רעננה בבוקר, יהיה לך כוח להתעמל,
ותחווי התחדשות אנרגטית.

תתרגלי לחיות בריא

תרכשי ידע חדש ותיישמי אותו בעזרת ליווי אישי, ותאמצי אורח חיים בריא שילווה אותך בעשרות השנים הבאות.

תורידי מידה במכנסיים

בזכות כלים פשוטים ועוצמתיים, תגלי שאת יכולה לנהל את האכילה שלך בעצמך –
כשאת שבעה, נינוחה ומרזה!

הגוף שלך יגיע למצב של שריפת שומנים במקום אגירתם,
וכל זה כשאת שבעה ונינוחה.

ועכשיו, קצת על עצמי…

נעים מאוד, קוראים לי מירב גורביץ’.

בצעירותי סבלתי מעודף משקל כרוני ומבולמיה קשה. נלחמתי וחיפשתי את הדרך להירפא. למדתי הרבה, חקרתי, ובסוף הצלחתי. יצאתי מזה – היום עם כל האתגרים אני במצב הגופני הכי טוב שלי מעולם! 

ב 20 השנה האחרונות אני לומדת שיטות לאיזון תזונה ושחרור מהתמכרויות ממקורות מידע רבים בארץ ובעולם: ד"ר נטשה קמבל מקברייד, ד"ר דיוויד פרלמוטר, פרופסור קובלקוב, ביה”ס הישראלי להומאופתיה ותזונה, מכללת רטר לנ.ל.פ ודמיון מודרך, ד"ר אריק ברג, דונה פסין, ד"ר רוברט ה. לוסטניג (אוניברסיטת קליפורניה), אמיר גנוסר ורון יפה – נטורופתים בכירים, ועוד ועוד.

אני ממשיכה כל הזמן לקרוא מחקרים חדשים, ונשארת מעודכנת במידע המתקדם ביותר שיש לתחום להציע.

לאורך השנים פיתחתי נוסחה מבוססת מדע להרכבת תזונה מבריאה, ומאזנת הורמונלית – מספקת ומעצימה ליישום בטווח הרחוק. צברתי ניסיון עשיר עם מאות (באופן פרטני) ואלפי נשים (בתמיכה קבוצתית) שאיכות החיים שלהן עלתה משמעותית והן מגיעות ליעדים שלהן, כשהן שבעות ורגועות , רזות וחזקות יותר.

השליחות שלי היא לגרום לנשים להאמין שבריאות וחיטוב הם המצב הטבעי שלהן, בכל גיל.

אני רוצה שכל אחת תוכל לתת לעצמה את המתנה הזאת, ולהפסיק את דיאטות הכסאח המסוכנות. במיוחד מגיל המעבר ואילך, הגוף לא בנוי לקרוסלה הזו.

אני יכולה לעזור לכל אישה שמוכנה להשקיע, להיות בריאה ויפה יותר, ומשוחררת משעבוד לסוכר. יש לזה נוסחה, צעדים ושביל זהב. אני מקדישה את חיי להדרכת נשים בדרך הזו, לחיטוב בריא ומתמיד.

אז בואי, קחי ריסטארט של אמצע החיים, כדי ליצור תשתיות בריאות להמשך הדרך.
סוף סוף תהיי משוחררת ולא משועבדת – כי לא תפחדי "לאבד" את זה… התכנית הזו היא נכס לתמיד.

עוד המלצות:

כל ההרגלים של חייך מתנקזים לגיל הזה.

אם בעבר היית אוכלת "שטויות",
יודעת באיזו פינה בראש שזה לא טוב,
אבל פחות מרגישה את זה בגוף –
היום את כבר חווה את התוצאות על בשרך.
אם אימצת בחייך הרגלי תזונה מזיקים,
היום את כבר מתחילה לשלם עליהם את המחיר.

מושגים שבעבר שמעת עליהם מרחוק, כמו –
מיגרנות, סוכר גבוה, בעיות שינה ועייפות, שומן בטני,
תיאבון מוגבר, עלייה במתח ובחרדות, פגיעה בזיכרון, גלי חום –
פתאום נשמעים לך מוכרים…

מאות נשים לקחו את השליטה על החיים שלהן
ולא הסכימו "לתת לגיל לעשות את שלו".
גם לך מגיע!

תשובות לשאלות נפוצות:

אני בת 46, אמא יחידנית ל4 ילדים, בזוגיות פרק ב', ומכירה מקרוב את האינטנסיביות של החיים 🙂 

בצעירותי סבלתי מעודף משקל כרוני ומבולמיה קשה. נלחמתי וחיפשתי את הדרך להירפא. למדתי הרבה, חקרתי, ובסוף הצלחתי. יצאתי מזה, והיום עם כל האתגרים אני במצב הגופני הכי טוב שלי מעולם! 

בהמשך עזרתי לבתי להבריא ממחלה קשה, ניהלתי צימרים למבריאים מסרטן, הקמתי חנויות טבע ומרכז בריאות והקדשתי את השנים הבאות לחקירה של דרכי ריפוי ותזונה חדשות.

כיום אני יועצת, מדריכה, מאמנת לאורח חיים בריא, ומתמחה בתהליכי שינוי הרגלים. בנוסף אני מלווה נשים בתקופות משבר בחייהן עד לאיזון ברמת התפקוד, היציבות הנפשית והתזונה.כך אני מעבירה הלאה את כל הידע החשוב שאני צוברת ומשכללת. 

ואני רוצה לעזור לך לצאת ממעגל ההשמנה, באמצעות נוסחה שתבטיח לך שובע גופני, יציבות נפשית משופרת, איזון הורמונלי ותוצאות ארוכות טווח. יש לי אוצר ביד והוא יכול להיות גם שלך 🙂

תזונה מאזנת מתאימה לכל גיל! אם את לפני גיל 40 או אחרי גיל 55 תזונה מאזנת חשובה לך מאוד.
אני מתייחסת לגיל המעבר כאל תחנה במסע ההורמונלי הנשי, החל מתחילת הוסת, דרך גיל הפוריות, לרוב עם הריונות ולידות, ואז גיל המעבר לקראת מה שמקובל לקרוא "גיל הבלות" ואני מעדיפה בהרבה "גיל החופשיות". כבר אין חשש מהריון לא רצוי, הילדים בד"כ יחסית גדולים, ויש יותר חופש לדאוג לעצמנו ולהגשים חלומות ישנים וחדשים.
אם את לפני גיל 40 הקורס הזה יעזור לך להיכנס לשלב המתבגר כשאת חזקה, מאוזנת ומודעת היטב.
אם את מעל 55, 70 וגם 80 חשוב לי שתאמיני, שאף פעם לא מאוחר מידי לשפר את המצב ולחוות חיוניות ומסוגלות שלא דמיינת שתזכי לקבל 🙂

קודם כל בזמן המפגשים את יכולה לשאול, יש לנו את הזמן לזה. אם את רוצה לשתף או לשאול משהו אישי, את כותבת לי בוואטסאפ/מייל, ואני עונה לך 🙂

מבחינת תמיכה טכנית, דלית במשרד תשמח לתת מענה, זה הנייד שלה: 053-9459065

מוזמנת לשלוח אליה ישירות ווטסאפ על ידי לחיצה כאן

אני אחראית לספק לך בקורס ידע מדעי מעולה וכלים שעובדים לי וללקוחות שלי כבר שנים.

אבל, אם עד ההפסקה של המפגש הראשון תעדיפי לפרוש, תוכלי לבטל את השתתפותך ולקבל את כספך בחזרה. לאחר מכן לא יהיו החזרים.

שאלה מצוינת. כי הקורס הזו הוא לא דיאטה. בקורס אנחנו לא אוסרות שום מזון. את תקבלי כלים וידע איך לצרוך אותו, איך לבנות את הארוחה שלך, איך לתכנן את היום שלך בצורה שתעביר את הגוף שלך למצב שהוא שורף שומן. את תאכלי טעים ואת תרגישי מצוין. ולכן שלא כמו דיאטה קצרת טווח, את מקבלת הרזיה לתמיד.

לגמרי, בני הזוג מרזים נהדר יחד עם הנשים, הידע מתאים לכל גוף. הקורס הוא לנשים בלבד ואת תוכלי להיות השגרירה של הבית.
בכוחם של עקרונות הבסיס בתכנית, לשפר קשב וריכוז אצל ילדים ולהשביח את התזונה שלהם.

הניסיון שלי יחד עם הידע המדעי העדכני מראים, שעבור נשים סביב גיל המעבר, שיש להן כבר הפרעה מטבולית ותסמינים של חוסר איזון, תזונה עם חלבונים מהחי, חיונית לשיקום יעיל.

אם את סובלת כבר מכמה תסמינים, אני מציעה לך לשקול התייחסות חדשה לפחות לתקופת השיקום, ובכל זאת לשלב מזונות שאינך רגילה לאכול בד”כ.

מתוקים ופחמימות הם לא האויב שלך. הבעיה היא החשק המוגבר אליהם. הקורס נוגע בשורש וביסוד של החשק שלך לפחמימות. כך שתאמיני או לא – פשוט את לא תרצי את הבורקס\קרואסון\עוגה\מאפה, ולכן לא יהיה לך ממה להימנע, בנוסף יש לנו מתכונים קלים למאפים מהממים שבניגוד לקונבנציונליים – הם כן יעזרו לך להתחטב.

הכלים עובדים שמיישמת אותם, האם את מוכנה להתנסות בשינויים ולבדוק איך הם משפיעים עליך?

וגם, לכולנו יש מערכת הורמונלית שמגיבה לאוכל, אז אם יש לך גוף, כנראה זה יעבוד עליך:)

ממש לא. המטרה היא שתוכלי לבחור שינויים בדרך שאפשרית עבורך. כמובן שככל שתשקיעי בלימוד התכנים, בהתנסות במתכונים וצעדים שנדבר עליהם, כך תוכלי לצפות לתוצאות טובות יותר מבחינתך.

בבקשה לא. זו טעות נפוצה. בגיל המעבר – הורמונים שאוגרים שומן מתחילים להיות יותר דומיננטיים, אנחנו נעזור לך , בעזרת תזונה פשוטה ועוד כמה טיפים להפוך את התמונה ולהעיר הורמונים ששורפים שומן. כן, את יכולה להנות מגוף חטוב, גם בגיל המעבר.

צפי בראיון המלא

האינטליגנציה של בלוטת התריס: